V reprezentativní anketě, kterou provedla společnost TÜV Saarland, dosáhla společnost HEINRICH KIPP WERK opět vynikajících výsledků.. V oblasti spokojenosti zákazníků a kvality služeb dosáhla společnost celkového hodnocení "velmi dobré".
V dvouletém rytmu provádí společnost TÜV Saarland průzkum u německých zákazníků společnosti KIPP. Průzkum mimo jiné zjišťuje, zda jsou respondenti se službami spokojeni, jaká kritéria jsou obzvláště důležitá a jak jsou hodnoceny jednotlivé procesní kroky. Letos byl průzkum poprvé proveden online.
"Obzvláště nás těší, že 99,4 % dotazovaných zákazníků si u společnosti KIPP objedná zboží znovu", říká Nicolas Kipp, jednatel společnosti KIPP. Potvrzuje to naši strategii v oblasti služeb a je pro nás impulzem, abychom i nadále nabízeli optimální služby." V porovnání s minulým průzkumem nedošlo téměř k žádným odchylkám: Mezi pět nejdůležitějších kritérií patří: Dostupnost dílů (známka 1,56), Kvalita výrobků (1,36), Včasné dodání (1,47), stejně jako Rychlé vyřízení objednávky (1,44) resp. Dodávka (1,56).
KIPP vyrábí v sídle Sulz am Neckar, sortiment zahrnuje 60 000 dílů. Díky velké výrobní hloubce a širokému spektru, velkým skladovacím kapacitám a modernímu logistickému centru může společnost vždy zaručit dobrou schopnost dodávek. Standardní položky jsou k dispozici skladem, expresní objednávky se k zákazníkovi dostanou do 24 hodin. |