PŘEHLED VÝHOD WEBOVÝCH STRÁNEK KIPP
VŠE PRO REGISTRACI A PŘIHLÁŠENÍ
Chcete využít všech výhod zákaznického portálu KIPP a zaregistrovat se? Shromáždili jsme pro vás cenné informace.
Ano, v novém obchodě můžete nadále používat své stávající přihlašovací údaje. Po prvním přihlášení je třeba nastavit nové heslo. Ihned po registraci obdržíte e-mail, který můžete použít k zadání nového hesla. S novým heslem pak můžete používat všechny funkce zákaznického portálu.
- Klikněte na „Moje konto“ v horní části webových stránek KIPP vedle vyhledávacího pole.
- Klikněte na „Registrace“ pod přihlašovacím tlačítkem.
- Při registraci zadejte své osobní údaje a informace o společnosti a klikněte na tlačítko „Pokračovat“. Všechna povinná pole jsou označena *.
- Ve třetím kroku registračního procesu si můžete vybrat typ účtu, který chcete.
- Zvolte „Zákanické konto“, pokud chcete využívat všechny funkce platformy bez omezení a objednávat prostřednictvím internetového obchodu.
- Přes „CAD účet“ získáte přístup pouze k informacím o produktu a datům CAD.
- Při výběru možnosti „Zákaznický účet“ vyberte, zda vaše společnost již byla v minulosti zákazníkem společnosti KIPP, nebo je novým zákazníkem . Zvolte prosím „stávající zákazník“, pokud si nejste jisti.
- Po dokončení posledního kroku obdržíte potvrzovací e-mail na uvedenou e-mailovou adresu. Pokud jste po nějaké době neobdrželi e-mail, zkontrolujte si prosím složku s nevyžádanou poštou.
- Pomocí potvrzovacího odkazu v e-mailu si můžete vytvořit heslo. Po tomto kroku může trvat asi 5–10 minut, než bude váš účet aktivován.
V současné době není možné změnit údaje o účtu ani převést účet na jinou osobu v oblasti vašeho účtu. Kontaktujte nás prosím s požadovanými změnami na e-commerce@kipp.com.
V současné době bohužel není možné provést objednávku jako soukromá osoba prostřednictvím webových stránek KIPP.
Pokud jste zapomněli své heslo nebo nemáte přístup ke svému účtu, můžete heslo obnovit prostřednictvím položky „Zapomněli jste heslo?“ na přihlašovací stránce. Na zadanou e-mailovou adresu vám bude zaslán e-mail s žádostí o obnovení hesla.
Neobdrželi jste e-mail? Nezapomeňte zkontrolovat složku s nevyžádanou poštou nebo se obraťte na IT oddělení své společnosti. Firewall společnosti často brání přijímání takových e-mailů.
V případě zablokování zákaznického účtu kontaktujte zákaznický servis na adrese e-commerce@kipp.com. Pro rychlou aktivaci účtu nám prosím zašlete přímo svou e-mailovou adresu, jméno zákazníka a zákaznické číslo.
VŠE PRO OBJEDNÁNÍ
Vše, co potřebujete vědět o své objednávce, najdete v internetovém obchodě KIPP.
Váš účet může být účtem CAD s omezeným přístupem. To vám umožní pouze stáhnout data CAD produktů, ale ne zadávat objednávky.
V oblasti „Můj účet“ najdete v nabídce položku „Aktualizovat účet“. Pomocí ní můžete podat žádost o bezplatnou aktualizaci svého účtu. Jakmile zákaznický servis zpracuje vaši žádost, obdržíte příslušné vyrozumění e-mailem. Poté se znovu přihlaste ke svému účtu. Pak byste měli mít možnost využívat všechny funkce online účtu a zadávat objednávky bez jakýchkoli omezení.
Předpokladem pro zadání objednávky podniku je často písemná nabídka. Pomocí nástroje „Žádost o cenovou nabídku“ si můžete několika kliknutími vyžádat cenovou nabídku se všemi požadovanými výrobky a ihned poté ji automaticky obdržet. Jedinou podmínkou je registrace na webových stránkách KIPP.
- Přihlaste se pomocí svého online účtu.
- V nákupním košíku můžete požadované produkty zaslat přímo společnosti KIPP jako poptávku pomocí tlačítka „Žádost o nákupní košík“.
- Nabídku automaticky obdržíte na zadanou e-mailovou adresu a ve svém online účtu si můžete prohlédnout přehled všech dosud vytvořených nabídek.
- Nabídku pak můžete převést přímo na online objednávku.
V oblasti svého účtu najdete záložku „Historie objednávek“. Zde jsou uvedeny všechny dosud zadané objednávky z vašeho účtu a jsou propojeny s nejdůležitějšími dokumenty, od potvrzení objednávky až po dodací list. Stačí několik kliknutí a můžete znovu objednat a ušetřit si drahocenný čas, který byste museli věnovat postupnému přidávání produktů do nákupního košíku.
Ve svém online účtu si můžete prohlédnout všechny důležité dokumenty týkající se předchozích objednávek. Za tímto účelem klikněte v oblasti svého účtu na položku „Historie objednávek“ a vyberte příslušnou objednávku.
Dosud můžete v internetovém obchodě zadávat pouze různé adresy pro doručení v tuzemsku. Pokud si přejete doručit svou objednávku do zahraničí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese e-commerce@kipp.com.
Kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese e-commerce@kipp.com.
DALŠÍ INFORMACE
Na příslušné stránce požadovaného výrobku najdete všechny důležité informace o možných provedeních výrobku a také data CAD. Modely CAD nabízí různé modely zobrazení, například 3D nebo 2D, a různé možnosti nastavení.
Všechna data CAD si můžete stáhnout několika kliknutími. Stačí se přihlásit ke svému účtu v internetovém obchodě. Pokud jste si ještě nevytvořili účet, zaregistrujte se pomocí následujícího odkazu.
VAŠE OTÁZKA NEBYLA ZODPOVĚZENA?
Naši zaměstnanci jsou vám kdykoli k dispozici.